Як завжди, сервіс і якість — вище цін!

(067) 321-79-48

kupoll@meta.ua

вул. Здолбунівська 7Д, к. 401

Україна, Київ

Пн — Пт 09:00 - 18:00

Сб.Нд.- Вихідний

Ямковий ремонт асфальтового покриття

Технологія ямкового ремонту доріг

Ямковий ремонт доріг технологія рециклінгу

ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ЯМ НА ДОРОГАХ

Рівна без вибоїн траса - мрія автолюбителя. На жаль, ідеальний стан асфальтних доріг тривати не довго. Щороку шофери спостерігає ситуацію появи нових вимоїн, розтріскування полотна. Дорожні будівельники грішать на погоду. Однак, фахівці відзначають - базовими причинами деформацій виступають відразу кілька негативних факторів:

  • Порушення технологічного циклу;
  • Повсюдне використання сильних хімічних реагентів;
  • Різкі перепади температур;
  • Проїзд транспорту підвищеної вантажопідйомності.

Асфальт кришитися, вимивається дощами, виноситися колесами автомобілів. Виникає біда - яма на дорозі. Якщо процентне співвідношення дефектів до загальної площі покриття досягає 15%, ремонтні організації починають цикл повної заміни асфальтного покриття в іншому випадку організовується ямковий ремонт асфальту.

Точкові ВІДНОВЛЕННЯ ДОРІГ

«Латки» не можуть кардинально вирішити проблему руйнування транспортної системи - так думає обиватель. Світова практика дорожньо-відновлювальних робіт виявила іншу картину. Локальне усунення - ефективний засіб підтримки полотна в належному вигляді.

Технології вдосконалюються, на цей момент розроблені ефективні, дієві методики реставрації асфальтобетонного покриття. Підрядні організації освоїли, продуктивно застосовують гарячі, холодні суміші для закладення вибоїн, тріщин, каверн. Засадничими складовими є:

  • пісок,
  • щебінь дрібної фракції,
  • мінеральний порошок,
  • бітум.

Такий гарячий ямковий ремонт покриттів на практиці довів ефективність, практичність, надійність реставрованого ділянки. Згідно галузевим стандартам температура гарячої суміші становить понад 110 градусів. В реальних умовах термосного бункер підтримує нагрів до 150. охолодження нижче вважається виробничим браком, який категорично забороняється. Трьох кубів розігрітого матеріалу вистачає на 90 ям, глибиною до 5 см.

Погодні умови не завжди сприятливі, а закласти яму треба терміново. Для доріг третьої, четвертої категорії активно застосовують холодну суміш містить бітум. Холодна бітумна емульсія не панацея, однак, ГОСТ допускає використання розріджених бітумів. Авральні ситуації необхідно ліквідувати оперативно, починають ямковий ремонт асфальту низькотемпературним способом. Водостійкість, міцність такого способу на порядок нижче. Для аварійних робіт використовують рідкісні нетрадиційні полімерно-бітумні в'яжучі компоненти.

РЕЦИКЛИНГ ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД

Ямковий ремонт ціна в Києві

Інновації масово впроваджуються у всіх сферах. Новітня технологія рециклінгу дає можливість вторинного використання сировини. Бригада виїжджає на ямковий ремонт доріг і розгортає безпосередньо на місці спеціальну машину - рециклер. Кусковий асфальт, уламки фрезерування перемішуються.

Внутрішній об'єм барабана забезпеченого лопатки розігрівається пальниками. Асфальтна крихта з добавками бітуму збільшує ефективність технології. Такий підхід дає можливість значно скоротити накладні витрати. В окремих випадках технологія рециклінгу економить до 60 відсотків коштів. Ямковий ремонт асфальтового покриття відбувається швидше і ціна на такий ремонт нижче.

Повсюдно знайшов застосування струменево-ін'єкційний варіант. Спецтранспорт продуває потоком повітря під тиском, миттєво відмиває, завдає бітумну емульсію. Відпадає потреба доставки вібраційного механізму. Вартість і технологія ямкового ремонту залежить від виду ушкоджень, кількості необхідних робіт, можливості підвезення необхідних матеріалів.

Ямковий ремонт асфальту ціна

Подача, прибирання техніки, грн Час робіт, доб Ціна, грн/м2
Від 1 до 15 м2 600 1 400
Від 15 до 50 м2 0 До 2 390
Від 51 до 150 м2 0 Від 2 до 4 350

Компанія Купол проводить ямковий ремонт асфальтового покриття гарячими асфальтобетонними сумішами методом рециклінгу, який полягає в наступному:

  • Визначення меж ямкового ремонту;
  • Видалення сміття, залишків асфальту, піску, пилу;
  • Розігрів покриття в місці де виконується ямковий ремонт асфальту;
  • Укладання підготовленої асфальтної суміші;
  • Вирівнювання і трамбування асфальтового покриття.

При визначенні кордонів робіт ямковий ремонт асфальту необхідно враховувати, що, в основному, дефекти в підставі покриття дороги відбуваються на значно більшу площу, ніж видима зона руйнування. Остаточні геометричні розміри карти ( «латки») для конкретної робочої зони визначаються на місці і повинні обов'язково захоплювати приховані дефекти. Контур латки, як зазвичай, перекриває зруйновану частину полотна на 25-30см, але не менше 20см. Зруйновану ділянку дорожнього покриття найчастіше готують у вигляді прямокутників, виключаючи наявність в ямкового ремонту гострих кутів.

Як показує практика, при використанні механічних засобів видалення асфальту таких як відбійний молоток, дриль по краю зруйнованої ділянки відбувається викришування, поява додаткових тріщин при подальшій експлуатації, що дуже сильно знижує термін гарантованої служби відремонтованого дорожнього покриття. Технологія ямкового ремонту доріг методом рециклінгу не руйнує вже покладений асфальт, а тільки надає йому міцність.

Згідно СНиП 3.06.03-85 в підготовлену карту може укладатися як свіжа асфальтобетонна суміш, так і підготовлена на місці технологією переробки старого асфальту із застосуванням рециклера. Укладання асфальтної суміші в підготовлену латку при ямковий ремонт доріг проводиться виключно ручним способом.

Утрамбовка і коткування покладеного асфальтного покриття при виконанні ямкового ремонту проводиться виброплитой Masalta або Avant (угорського виробництва) і / або асфальтовим катком Volvo DD25.